OFFICE ASSISTENT

Als flexibele en verantwoordelijke duizendpoot zorg je ervoor dat onze administratie, logistiek, customer service, en marketing vlot draait. Je bent een belangrijke schakel binnen ons jong, dynamisch team en hebt een operationele rol met “hands-on” mentaliteit en focus op procesverbetering en kwaliteit.

BELANGRIJKSTE TAKEN & VERANTWOORDELIJKHEDEN: 

  • Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte planning en organisatie van het office en logistieke team;

  • Je focus ligt op continue procesverbetering en het uitvoeren ervan;

  • Je monitort en analyseert de dagelijkse cijfers;

  • Je ondersteunt het marketing en office team en legt mee de prioriteiten vast;

  • Je bent enthousiast, punctueel en commercieel in de communicatie met onze partners;

  • Als allround medewerker ben je onmiddellijk inzetbaar en heb je van nature een positieve werkattitude.

JE PROFIEL:

  • Je hebt een Bachelor denk- en werkniveau;

  • Je hebt een sterk analytisch inzicht en denkt oplossingsgericht;

  • Je bent flexibel, stressbestendig, spontaan, en een echte teamplayer!

  • Je bent proactief, organisatorisch sterk en behoudt een helikopterview;

  • Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands en Frans. Engels is een plus;

  • Je hebt grondige kennis van MS Office en bent snel in het aanleren van nieuwe software;

  • Affiniteit met schoonheids- en verzorgingsproducten is een extra troef.

WIJ BIEDEN JOU:

  • Een brede, afwisselende en hands-on functie in een dynamische omgeving die initiatief waardeert en aanmoedigt;

  • Een groeiende organisatie die gekend is voor een goede service en waarden als integriteit, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel draagt;

  • Een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen;

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur;

  • Een zeer gevarieerde job in een aantrekkelijke sector met doorgroeimogelijkheden.

Wil jij deze uitdaging aangaan?

Bezorg ons dan snel je cv en motivatiebrief via karolien@simage.be.